7 Mayıs 2011 Cumartesi

Karadeniz türküleri

3ira
Bagis vordi vardi âiri
Nana éira kogale
3ilvad moüod vamaéopu
Nanaia éira kogale
3ira éira nanaia éira kogale


Muöod mapsaliak tesi
Nana éira kogale
Süan üoropak ma omöopu
Nanaia éira kogale
3ira éira nanaia éira kogale


Si vardisu uçguku do
Nana éira kogale
Tisen goévangvrdisnero
Nanaia éira kogale
3ira éira nanaia éira ko

TSIRA

Bahçedeydim gül gördüm
Tsira kiz kurbanin olayim
Koparmak istiyordum, koparamadim
Nanaia kiz kurbanin olayim

Kirlangiçlar gibi
Senin sevdan sardi beni
Tsira kurbanin olayim

Sen gülden daha güzelsin
Bu yüzden tüm sözlerim, övgülerim
Tsira kurbanin olayim

Çepni güzeline...
ANDER SEVDALUK
Ha bu akan dereler
Denizlere dolacak
Söylesena güzelum
Sonumuz ne olacak

Ah duman kara duman
Sardi dört yanımizi
Ander kalsun sevdaluk
Alacak canımızi
Ha bu ander sevdaluk
Alacak canımızi

Dere akar taş ile
Gözüm doldi yaş ile
Nerelera gideyim
Ha bu garip baş ile
Gurbete mi gideyim
Bu sevdali baş ile

Oy gidi Karadeniz
Sardi dört yanımızi
Ander kalsun sevdaluk
Alacak canımızi
Ha bu ander sevdaluk
Alacak canımızi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder